O'qituvchilar

Muassasada tegishli ma’lumotga hamda kasbiy tayyorgarlikka, yuksak fazilatlarga ega shaxslar pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanishga haqlidir.

Bizning

Ustozlarimiz

Maktabda o’qitish metodikasi o’zgarmasa, ta’lim sifati ham, mazmuni ham, muhit ham o’zgarmaydi.

Shavkat Miromonovich Mirziyoyev

 

Achilova Fotima

Direktor

Allayev Gʻayrat

Direktor o'rinbosari

Ism Familiya

mutaxassisligi o'qituvchisi

Sharipova Yulduz

Xareografiya mutaxassisligi o'qituvchisi

Amirov Nurbek

An'anaviy honandalik mutaxassisligi o'qituvchisi

Qurbonnazarova Dilrabo

Amaliy san'at, tasviriy san'at mutaxassisligi o'qituvchisi

Xo'jageldiev Sayyod

An'anaviy xonandalik mutaxassisligi o'qituvchisi

Hazratqulova Gavhar

Solfedjio mutaxassisligi o'qituvchisi

Xoliqov Jahongir

Dutor mutaxassisligi o'qituvchisi

Ravshanova Ismigul

Fortepiano mutaxassisligi o'qituvchisi

Panjiyev Sanjar

Doira mutaxassisligi o'qituvchisi

Xonqulova Sabina

Dutor mutaxassisligi o'qituvchisi

Bog'ov Elbek

Akkardion mutaxassisligi o'qituvchisi

Ism Familiya

mutaxassisligi o'qituvchisi

Ism Familiya

mutaxassisligi o'qituvchisi

Pedagog xodimlar

Muassasada tegishli ma’lumotga hamda kasbiy tayyorgarlikka, yuksak fazilatlarga ega shaxslar pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanishga haqlidir.

O‘qituvchi lavozimiga o‘z yo‘nalishi bo‘yicha kamida bakalavr darajasidagi oliy ma’lumotga ega bo‘lgan mutaxassislar (joylarda oliy ma’lumotli va yuqori malakaga ega bo‘lgan pedagoglar yetishmasligini hisobga olib, istisno tariqasida o‘rta maxsus ma’lumotga ega bo‘lgan mutaxassislar) muassasa direktorining buyrug‘i bilan tayinlanadi va lavozimdan ozod etiladi.

Ijodkorlar vatanga muhabbat va sadoqat tuyg’usini betakror so’z, ohang va ranglarda tarannum etishni o’z hayotining ma’no-mazmuni deb biladilar!

Shavkat Miromonovich Mirziyoyev

Maktabda

O‘quv-tarbiya jarayonini tashkil etish

Ta’lim jarayonining maqsadi bolalarning ijodiy salohiyatini yanada keng ochib berish, musiqa va san’atning boshqa turlarini chuqurroq tushunishi hamda ularga nisbatan mehr-muhabbat uyg‘otish, musiqa va tasviriy san’at sohalarida jahon buyuk merosini o‘rganib bilishlari uchun shart-sharoitlar yaratishdan iborat.

Ta’lim jarayonining asosiy vazifalari quyidagilar hisoblanadi:

  • o‘quvchilarga o‘zlarining maktabdan tashqari ta’lim bo‘yicha nazariy va amaliy bilimlarini shakllantirishda yordam berish;
  • har bir o‘quvchining bilim darajasi va ijodiy imkoniyatlarini aniqlash va rivojlantirish;
  • o‘quvchilarni o‘qitish va tarbiyalash sifatini yaxshilash maqsadida o‘quv-tarbiya va uslubiy ishlarni takomillashtirish;
  • o‘quvchilarni o‘z qiziqishlari bo‘yicha kasb-hunarning boshlang‘ich sirlarini egallashlarida ota-onalarga uslubiy ko‘maklashish;
  • o‘quvchilarning mustaqil bilim olishlari va ijodiy mehnat qilishlariga shart-sharoitlar yaratish;
  • maktabdan tashqari ta’lim sifatini yanada oshirish;